piątek, 8 lipca 2011

Renata walczy,pomóżmy jej w tej walce

Rozmawiajac pierwszy raz z Renatka odczułam, że między nami nie ma żadnych barier,że mimo wielu różnych spojrzen na swiat, przejść i doświadczeń stoimy na tej wspolniej drodze , drodze dobra i walki o życie ja Jej a ona swoje...Kim jest Renatka?Ma 35 lat i od 6-ciu lat walczę z rakiem piersi. Do tej pory jej organizm całkiem nieźle sobie radził, ale niestety jest coraz trudniej.
Chemioterapie uszkodziły serce i nie można już w jej przypadku stosować kardiotoksycznych cytostatyków. Lekarze zaryzykowali  podawali xelodę innej możliwości leczenia w Polsce juz nie ma.Renatka konsultowała się z lekarzami w Chinach, ponieważ oni stosują bardzo nowatorskie metody krioterapii, embolizacji, chemioterapii podawanej do guzowo i terapii genetycznej. Te metody nie działają na cały organizm i
serce jak w przypadku podawania chemii dożylnej, więc jest to dla niej
ogromna szansa na skuteczne leczenie. I na szczęście  po zapoznaniu się z  wynikami
chińscy lekarze powiedzieli, że mogą Jej pomóc i zrobią co tylko mogą,
W ciagu 3 tygodni uzbieralismy pieniążki  na wstępny koszt terapii. Jest to ogromna suma ok. 150 000 zł  I tak Renatka jest juz w Chinach i dzielnie walczy o swoje życie. Nadak zbieramy pieniążki dla naszej bohaterki. Prosze o pomoc

a czas niestety ucieka
Błagam
o pomoc...dopóki oddycham, cały czas mam nadzieję...bo mam dla
kogo żyć. Mam wspaniałego męża i dwójkę dzieci, które jeszcze mnie potrzebują.

TAK MOWI RENATKA...darowizny przesylać można na konto :

Nr konta:
20 1090 2040 0000 0001 0887 3169
koniecznie z dopiskiem: Na leczenie Renaty Cichockiej."
"Fundacja z Uśmiechem"
ul. Paderewskiego 11/39,
25-001 Kielce

http://blogiemwraka.blogspot.com/
http://www.lightofhope.info/


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz